• Jak z sukcesem przygotować wniosek o grant?
    Kolejne zmiany w funkcjonowaniu Narodowego Centrum Nauki Nowości w procedurze składania wniosków Zmiany w regulaminach starych konkursó...
  • Innowacyjne terapie w onkologii
    Szanowni Państwo, mam zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w II edycji konferencji Warszawskiego Oddziału Polskiego Towarzystwa ...
  • Współpraca międzynarodowa w dziedzinie badań – wyzwania wobec nowej perspektywy budżetowej i ustawy 2.0
    Finanse stanowią istotną barierę w rozwoju naukowym, której przezwyciężenie wymaga umiejętnego planowania własnej kariery naukowej oraz ...
  • Szkoły doktorskie, kształcenie doktorantów i procedury awansu naukowego w świetle ustawy 2.0
    Instytut PWN zaprasza na szkolenie  Szkoły doktorskie, kształcenie doktorantów i procedury awansu naukowego w świetle nowych regulacji ...
  • Tworzenie kierunków studiów, realizacja i ewaluacja kształcenia
    Instytut PWN zaprasza na szkolenie  Tworzenie kierunków studiów,  realizacja i ewaluacja kształcenia Ustawa 2.0 swoim wejś...

Wyjątkowa akcja „Razem Możemy Więcej”

  • 24 listopada 2017

Marka ENDO wraz z Fundacją Spełnionych Marzeń zapraszają do udziału w akcji charytatywnej „Razem Możemy Więcej”. Do sprzedaży trafiła właśnie limitowana kolekcja koszulek ENDO, z których zysk zostanie przeznaczony dla dzieci z chorobami onkologicznymi.

To już kolejna edycja akcji „Razem Możemy Więcej”, prowadzonej w ramach inicjatywy „Odkrywamy talenty”. Współpraca ENDO i Fundacji trwa już wiele lat.

- W ubiegłorocznej edycji udało nam się zebrać blisko 100 tys. zł. Pragniemy pobić poprzedni rekord, by jeszcze więcej dzieci mogło spełniać swoje marzenia – mówi Aneta Kołaszewska, dyrektor artystyczna ENDO, pomysłodawczyni akcji.

Akcja wspierana jest przez gwiazdy – w tym roku biorą w niej udział Magdalena Różczka, Anna Dereszowska i Szymon Majewski. Zasada jest prosta – gwiazdy rysują lub wymyślają hasła, ENDO produkuje i sprzedaje koszulki, a uzyskane w ten sposób środki trafiają do Fundacji Spełnionych Marzeń. Całkowity zysk przeznaczony zostanie na turnusy rehabilitacyjne dla podopiecznych Fundacji.

Po raz drugi ambasadorką kampanii została Magdalena Różczka, która jest jednocześnie autorką hasła akcji. Jak podkreśla aktorka, działania, których celem jest pomoc, naprawdę uzależniają i warto „zarażać” także innych chęcią pomagania.

Każdy może pomóc! Dołącz do akcji! Kup koszulkę na www.endo.pl, zrób sobie w niej zdjęcie i opublikuj na FB i Instagramie. Podpisz zdjęcie: @endo.pl dla @fundacja_spelnionychmarzen,  #razemmozemywiecej.

Napisz, gdzie można kupić koszulki – www.endo.pl. Dla autorów najpopularniejszych zdjęć, Endo przygotowało niespodzianki. Baby Junior jest patronem medialnym kampanii.