II edycja konferencji

Packaging:
Marketing & Technology

Pobierz zaproszenie

Szanowni Państwo,logo_pio

w imieniu Instytutu PWN oraz Polskiej Izby Opakowań, zapraszamy Państwa do udziału w II edycji ogólnopolskiej konferencji Packaging: Marketing and Technology, która odbędzie się w dniu 14 października 2016 roku w Warszawie, w hotelu AIRPORT OKĘCIE.

W trakcie Packaging: Marketing and Technology poznacie Państwo najnowsze trendy opakowaniowe i dowiecie się jakie rozwiązania technologiczne i marketingowe sprawdzają się w Polsce i na innych rynkach. Wyposażymy Państwa w konkretne narzędzia, które można od ręki zastosować w codziennej pracy.

Od ekspertów i praktyków z branży dowiecie się m. in.:

  • z jakiego materiału wykonać opakowanie – papier czy folia, szkło czy plastik?
  • jak dobrać opakowanie, aby produkt był prawidłowo przechowywany
    i transportowany?
  • w jaki sposób można przedłużyć trwałość produktu?
  • jak przygotować graficznie opakowania, aby klient wybrał właśnie ten produkt?

Nasi Eksperci zainspirują, poszerzą horyzonty i zabiorą Państwa w podróż do świata
marketingu i nowoczesnych technologii opakowań!

Do udziału w konferencji zapraszamy:

  • prezesów, członków zarządu, właścicieli
  • menedżerów ds. marki, kierowników produktu, menedżerów ds. marketingu, design manager’ów
  • specjalistów ds. marketingu/sprzedaży, specjalistów ds. opakowań, projektantów opakowań
  • pracowników działów zakupów, grafików kreatywnych
  • oraz wszystkich, dla których tematyka opakowań jest istotna.

Będzie nam niezmiernie miło spotkać się z Państwem podczas tej niepowtarzalnej konferencji.

Serdecznie zapraszamy! 

Program

OTWARCIE KONFERENCJI
Przemysł i rynek opakowań w Polsce – kierunki i warunki rozwoju (wg stanu na 2016 r.)
Prelekcja ekspercka
Blok I: TECHNOLOGIE
Kluczowe aspekty współpracy specjalisty ds. opakowań z technologiem produktu przy doborze opakowania - czego można i należy oczekiwać od producentów opakowań?
Prelekcja ekspercka
Innowacyjne opakowania: doypack – opakowanie doskonałe
Prelekcja ekspercka
Zastosowania opakowania typu doypak (Coffee Service)
CASE-STUDY
W jaki sposób można przedłużyć trwałość produktów – technologia MAP
Prelekcja ekspercka
Technologia pakowania na przykładzie produktów Multivac Spółka z o.o.
CASE-STUDY
Kompostowalne i biodegradowalne folie celulozowe celofan i NatureFlex alternatywą dla folii z tworzyw sztucznych
Prelekcja ekspercka
Blok II: PROJEKTOWANIE
Materiały i technologie pakowania wspierające oczekiwany odbiór cech marki i produktu przez konsumenta
Prelekcja ekspercka
Trendy w projektowaniu opakowań
Prelekcja ekspercka
Personalizacja opakowań – przykłady realizacji w branży słodyczy i deserów
CASE-STUDY
Projektant, doradca czy opiekun marki? O współpracy klient / projektant w procesie tworzenia skutecznych opakowań
Prelekcja ekspercka
Przykład współpracy klienta (branża spożywcza) z agencją graficzną przy projektowaniu opakowania – efekty pracy
CASE-STUDY
Opakowanie w marketing mix. 10 błędów na drodze do większej sprzedaży.
Prelekcja ekspercka
Między szlachetnością a autentyzmem. Język wizualny opakowań premium
Prelekcja ekspercka
Opakowania napojów / kosmetyków zróżnicowanych pod względem płci
CASE-STUDY
Wymagania prawne stawiane papierowym materiałom opakowaniowym
Prelekcja ekspercka
Nie mamy nic do ukrycia, wszystko podajemy w czytelnej formie” - zasady pokazywania informacji na opakowaniach na przykładzie sieci handlowych
CASE-STUDY
Blok III: REBRANDING
Opakowanie jako fundamentalne narzędzie budowania siły marki i dodawania jej energii
Prelekcja ekspercka
Rebranding opakowania jako sposób budowania przewagi konkurencyjnej i relacji z konsumentem. Proces krok po kroku - na przykładzie polskiej marki środków czyszczących oraz międzynarodowej marki przekąskowej
CASE-STUDY
ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI
Dyskusja

Prelegenci

Do współpracy zaprosiliśmy ekspertów, którzy podzielą się z Państwem informacjami i inspiracjami, popartymi unikalną wiedzą, doświadczeniami i sukcesami!

Prof. dr hab. Małgorzata Lisińska-Kuśnierz
Profesor nauk ekonomicznych, oraz profesor  zwyczajny w Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie na Wydziale Towaroznawstwa. Od 2000 roku jest... więcej
Wacław Wasiak
Mgr inż mechanik (budowa samolotów). Od 2000 roku dyr. Polskiej Izby Opakowań. Konsultant naukowy COBRO – Instytutu Badawczego Opakowa... więcej
Andrzej Kornacki
Członek Rady Polskiej Izby Opakowań. Absolwent Politechniki Poznańskiej. Od 1990 roku budował od początku rynek polipropylenu w Polsce ... więcej
Dorota Kałowska
Partner & Strategy consultant Cobalt Spark, Ekspert Polskiej Izby Handlu Od ponad 17 lat zajmuje się brandingiem oraz efektywnym wyk... więcej
Maciej Karłowicz
Absolwent Wydziału Chemicznego Politechniki Warszwskiej. Staż zagraniczny odbył na Universite de Picardie Jules Verne; Amiens (Francja). ... więcej
Ryszard Kiernicki
Dyrektor Działu Folii w firmie Multivac Sp. z o.o., będącej polskim oddziałem firmy Multivac Sepp Haggenmueller GmbH & Co KG . Jest... więcej
Michał Kociankowski
Kierownik Pracowni Synergion
Joanna Kwiczor
Od 17 lat w branży retail i FMCG. Pierwsze doświadczenia z zakresu NPD  i kreacji opakowań zdobyła podczas 7 lat pracy w Jeronimo Marti... więcej
Małgorzata Leniarska
Partnerka Zarządzająca Dragon Rouge, Prezeska European Packaging Design Association. Ekspert i pasjonatka  brandingu. Założyła i od k... więcej
Robert Lis
Kierownik ds. Marketingu DS Smith Packaging, koordynuje opracowanie strategii marketingowych kluczowych produktów i usług, prowadzi warszt... więcej
Krzysztof Polak
Z wykształcenia kulturoznawca. Współzałożyciel Semiotic Solutions – firmy, która wprowadziła na polski rynek marketingowy semiotyk... więcej
Adam Zagrodzki
Absolwent Politechniki Warszawskiej. Jeden z założycieli i współwłaścicieli firmy Coffee Service sp. zo.o. Od prawie 30 lat, z powodze... więcej
dr Monika Żuraw
Jest radcą prawnym i wspólnikiem w kancelarii BSWW Legal & Tax. Dysponuje kilkunastoletnim doświadczeniem w zakresie prawa własnośc... więcej

Relacja 2015

11 grudnia 2015 roku w Warszawie odbyła się konferencja Packaging: Marketing and Technology, zorganizowana przez Instytut PWN. W spotkaniu wzięło udział 130 osób – reprezentantów zarówno dużych przedsiębiorstw, jak i z sektora MŚP, odpowiedzialnych za tworzenie i rozwijanie produktów, projektowanie oraz produkcję opakowań, a także za promowanie marek.

 

Poniżej przytaczamy wybrane informacje z wystąpień ekspertów podczas konferencji:
  • Wg badań przeprowadzonych przez Polską Izbę Opakowań, przemysł opakowań w Polsce tworzy ok. 8 tys. firm, z czego ponad 60% stanowią mikro i małe firmy. Ogólny poziom zatrudnienia waha się w przedziale ok. 230–250 tys. pracowników, co stanowi 1% światowego zatrudnienia w branży opakowań.
  • Wg dr. inż. Colina Halesa opakowanie jest „niemym” sprzedawcą. Badania prowadzone przez eksperta dowodzą, że nadal duży odsetek kupujących (2/3) rozpoczyna proces zakupowy od zainteresowania się opakowaniem. Opakowanie, które przyciąga uwagę jest już w połowie sprzedane.
  • Eksperci BrandPRO twierdzą, że opakowanie jest istotnym elementem marki, bo: buduje tożsamość marki, przyczynia się do budowania wizerunku, dzięki niemu marka jest widoczna, opakowanie przekazuje komunikaty marki i jej wartości, jest narzędziem wykorzystywanym do promocji.
  • 95% nowych produktów nie utrzymuje się na rynku ze względu na mało atrakcyjne opakowanie (wg badań Joshua Conran).

Miejsce i termin

14 października, Warszawa
AIRPORT HOTEL OKĘCIE ****
UL. 17 STYCZNIA 24
tel.:22 456 80 00

Formularz rejestracyjny

Warunki uczestnictwa

Warunkiem udziału w konferencji jest wypełnienie poniższego formularza zgłoszeniowego oraz akceptacja regulaminu.

Podstawą do uiszczenia należności jest faktura pro forma, która zostanie przesłana w postaci PDF na adres mailowy podany w zgłoszeniu.

Nieuregulowanie faktury pro forma nie jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w konferencji.

Zasady składania rezygnacji zostały określone w regulaminie.

W przypadku złożenia rezygnacji w terminie późniejszym niż 14 dni kalendarzowych przed terminem wydarzenia, organizator zastrzega sobie prawo, zgodnie z regulaminem, do obciążenia zamawiającego pełnymi kosztami udziału w konferencji.

Pakiet konferencyjny obejmuje następujące świadczenia:

  •  udział w sesjach konferencyjnych,
  •  materiały edukacyjne,
  •  certyfikat uczestnictwa,
  •  przerwy kawowe oraz obiad

Dodatkowo każdy uczestnik konferencji otrzyma 20% rabatu na zakup książek PWN. W ofercie m. in.:

książki2       książki1

 

 

Termin

14 października 2016, Warszawa

Cennik/kod

od 01 października 2016
499 PLN
netto + Vat 23%
(do zapłaty: 613.77 PLN)

Warunki zwolnienia z VAT

Tak - oświadczam, że udział w szkoleniu finansowany jest ze środków publicznych
Nie - udział w szkoleniu nie jest finansowy ze środków publicznych

Uczestnicy

Dodaj kolejnego uczestnika (Powyżej 3 osób 15% rabatu od wartości zamówienia)

Dane do wystawienia faktury VAT

Firma/Instytucja
Osoba fizyczna

Typ płatności

Przelew po otrzymaniu faktury PRO FORMA
Pay-U
Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem serwisu i akceptuję jego treść.
Administratorem danych osobowych jest Wydawnictwo Lekarskie PZWL Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-460), ul. Gottlieba Daimlera 2. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji udostępnionych przez Spółkę produktów lub usług oraz marketingu towarów i usług własnych Spółki (w formie tradycyjnej), a w przypadku wyrażenia odrębnych zgód – w celach objętych oświadczeniem. Podanie danych jest dobrowolne i każdej osobie przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Wydawnictwa Lekarskiego PZWL Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-460), ul. Gottlieba Daimlera 2 drogą elektroniczną, w tym za pośrednictwem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, informacji handlowych dotyczących zwłaszcza produktów, usług, aktualnych ofert.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Wydawnictwa Lekarskiego PZWL Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-460), ul. Gottlieba Daimlera 2 połączeń telefonicznych w celu marketingu bezpośredniego.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez Wydawnictwo Lekarskie PZWL Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-460), ul. Gottlieba Daimlera 2 w celu marketingu produktów i usług podmiotów powiązanych lub współpracujących ze Spółką.