II edycja konferencji

Packaging:
Marketing & Technology

Szanowni Państwo,logo_pio

w imieniu Instytutu PWN oraz Polskiej Izby Opakowań, zapraszamy Państwa do udziału w II edycji ogólnopolskiej konferencji Packaging: Marketing and Technology, która odbędzie się w dniu 14 października 2016 roku w Warszawie, w hotelu AIRPORT OKĘCIE.

W trakcie Packaging: Marketing and Technology poznacie Państwo najnowsze trendy opakowaniowe i dowiecie się jakie rozwiązania technologiczne i marketingowe sprawdzają się w Polsce i na innych rynkach. Wyposażymy Państwa w konkretne narzędzia, które można od ręki zastosować w codziennej pracy.

Od ekspertów i praktyków z branży dowiecie się m. in.:

  • z jakiego materiału wykonać opakowanie – papier czy folia, szkło czy plastik?
  • jak dobrać opakowanie, aby produkt był prawidłowo przechowywany
    i transportowany?
  • w jaki sposób można przedłużyć trwałość produktu?
  • jak przygotować graficznie opakowania, aby klient wybrał właśnie ten produkt?

Nasi Eksperci zainspirują, poszerzą horyzonty i zabiorą Państwa w podróż do świata
marketingu i nowoczesnych technologii opakowań!

Do udziału w konferencji zapraszamy:

  • prezesów, członków zarządu, właścicieli
  • menedżerów ds. marki, kierowników produktu, menedżerów ds. marketingu, design manager’ów
  • specjalistów ds. marketingu/sprzedaży, specjalistów ds. opakowań, projektantów opakowań
  • pracowników działów zakupów, grafików kreatywnych
  • oraz wszystkich, dla których tematyka opakowań jest istotna.

Będzie nam niezmiernie miło spotkać się z Państwem podczas tej niepowtarzalnej konferencji.

Serdecznie zapraszamy! 

Program

Otwarcie
08:30-09:00
Rejestracja uczestników
09:00-09:05
Otwarcie konferencji
Andrzej Kornacki
09:05-09:20
Przemysł i rynek opakowań w Polsce – kierunki i warunki rozwoju (wg stanu na 2016 r.)
Prelekcja ekspercka
Wacław Wasiak
09:20-09:35
Zmiany wzorów konsumpcji i ich wpływ na opakowania
prof. Małgorzata Lisińska-Kuśnierz
TECHNOLOGIE
09:35-09:50
Kluczowe aspekty współpracy specjalisty ds. opakowań z technologiem produktu przy doborze opakowania - czego można i należy oczekiwać od producentów opakowań?
Prelekcja ekspercka
Maciej Karłowicz
09:50-10:10
Innowacyjne opakowania: doypack – opakowanie doskonałe
Prelekcja ekspercka
Adam Zagrodzki
10:10-10:20
Zastosowania opakowania typu doypak (Coffee Service)
CASE-STUDY
Adam Zagrodzki
10:20-10:40
W jaki sposób można przedłużyć trwałość produktów – technologia MAP
Prelekcja ekspercka
10:40-10:50
Technologia pakowania na przykładzie wybranych produktów
CASE-STUDY
10:50-11:10
Kompostowalne i biodegradowalne folie celulozowe celofan i NatureFlex alternatywą dla folii z tworzyw sztucznych
Prelekcja ekspercka
Andrzej Kornacki
11:10-11:25
Przerwa kawowa
PROJEKTOWANIE
11:25-11:35
Trendy w projektowaniu opakowań
Prelekcja ekspercka
Joanna Kwiczor
11:35-11:55
Personalizacja opakowań – przykłady realizacji m.in. w kategorii słodyczy, przekąsek oraz napojów
CASE-STUDY
Joanna Kwiczor
11:55-12:40
Projektant, doradca czy opiekun marki? O współpracy klient / projektant w procesie tworzenia skutecznych opakowań
Prelekcja ekspercka
Dorota Kałowska
12:40-13:00
Opakowanie w marketing mix. 10 błędów na drodze do większej sprzedaży.
Prelekcja ekspercka
Robert Lis
13:00-13:30
Między szlachetnością a autentyzmem. Język wizualny opakowań premium
Prelekcja ekspercka
Krzysztof Polak
13:30-14:00
Materiały i technologie pakowania wspierające oczekiwany odbiór cech marki i produktu przez konsumenta
Michał Kociankowski
14:00-14:40
Przerwa lunchowa
dr Monika Żuraw
PRAWO I REBRANDING
14:40-15:10
Wymagania prawne stawiane papierowym materiałom opakowaniowym
Prelekcja ekspercka
dr Monika Żuraw
15:10-15:20
Nie mamy nic do ukrycia, wszystko podajemy w czytelnej formie” - zasady pokazywania informacji na opakowaniach na przykładzie sieci handlowych
CASE-STUDY
dr Monika Żuraw
15:20-15:50
Opakowanie jako fundamentalne narzędzie budowania siły marki i dodawania jej energii
Prelekcja ekspercka
Małgorzata Leniarska / Joanna Rewaj
15:50-16:00
Rebranding opakowania jako sposób budowania przewagi konkurencyjnej i relacji z konsumentem. Proces krok po kroku - na przykładzie polskiej marki środków czyszczących oraz międzynarodowej marki przekąskowej
CASE-STUDY
Małgorzata Leniarska / Joanna Rewaj
16:00-16:10
ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI
Dyskusja

Relacja i materiały 2016

Relacje

14 października 2016 roku w Warszawie odbyła się II edycja konferencji Packaging: Marketing and Technology, zorganizowana przez Instytut PWN. W spotkaniu wzięło udział ponad 110 osób – reprezentantów zarówno dużych przedsiębiorstw, jak i z sektora MŚP, odpowiedzialnych za tworzenie i rozwijanie produktów, projektowanie oraz produkcję opakowań, a także za promowanie marek.

Konferencję otworzyli przedstawiciele Polskiej Izby Opakowań: Pan Wacław Wasiak i Pan Andrzej Kornacki. Swoją obecnością i ciekawym wystąpieniem zaszczyciła nas także Pani Profesor Małgorzata Lisińska-Kuśnierz.

W pierwszym bloku tematycznym uczestnicy poznali nowoczesne technologie, wykorzystywane przy produkcji opakowań, ich zalety i wady oraz korzyści ich zastosowania. Dowiedzieli się także na co koniecznie należy zwrócić szczególną uwagę przy współpracy z technologiem produktu i producentem opakowań.

Drugi blok w całości poświęcony był szeroko pojętemu marketingowi opakowań. Znani eksperci zaprezentowali najnowsze trendy w projektowaniu opakowań i etykiet. Zwrócili uwagę nie tylko na materiały i technologiem wspierające oczekiwany odbiór cech marki, ale także język wizualny opakowań.

Zainteresowaniem uczestników cieszyły się także prelekcje dotyczące wymagań prawnych i zasad prezentowania informacji na opakowaniach. Na zakończenie uczestnicy poznali zasady i przykłady skutecznego rebrandingu marki.

Dziękujemy ekspertom, partnerom i, przede wszystkim, uczestnikom za udział w tej niepowtarzalnej konferencji. Zapraszamy Państwa do obejrzenia krótkiej relacji zdjęciowej.

14 października 2016 roku w Warszawie odbyła się II edycja konferencji Packaging: Marketing and Technology, zorganizowana przez Instytut PWN. W spotkaniu wzięło udział ponad 110 osób – reprezentantów zarówno dużych przedsiębiorstw, jak i z sektora MŚP, odpowiedzialnych za tworzenie i rozwijanie produktów, projektowanie oraz produkcję opakowań, a także za promowanie marek.

Konferencję otworzyli przedstawiciele Polskiej Izby Opakowań: Pan Wacław Wasiak i Pan Andrzej Kornacki. Swoją obecnością i ciekawym wystąpieniem zaszczyciła nas także Pani Profesor Małgorzata Lisińska-Kuśnierz.

W pierwszym bloku tematycznym uczestnicy poznali nowoczesne technologie, wykorzystywane przy produkcji opakowań, ich zalety i wady oraz korzyści ich zastosowania. Dowiedzieli się także na co koniecznie należy zwrócić szczególną uwagę przy współpracy z technologiem produktu i producentem opakowań.

Drugi blok w całości poświęcony był szeroko pojętemu marketingowi opakowań. Znani eksperci zaprezentowali najnowsze trendy w projektowaniu opakowań i etykiet. Zwrócili uwagę nie tylko na materiały i technologiem wspierające oczekiwany odbiór cech marki, ale także język wizualny opakowań.

Zainteresowaniem uczestników cieszyły się także prelekcje dotyczące wymagań prawnych i zasad prezentowania informacji na opakowaniach. Na zakończenie uczestnicy poznali zasady i przykłady skutecznego rebrandingu marki.

Dziękujemy ekspertom, partnerom i, przede wszystkim, uczestnikom za udział w tej niepowtarzalnej konferencji. Zapraszamy Państwa do obejrzenia krótkiej relacji zdjęciowej.

Materiały

Dla uczestników konferencji udostępniamy prezentacje z  wybranych wykładów.

Pobranie materiałów jest możliwe po uprzednim wpisaniu hasła dostępu
(przesłanego na adres mailowy podany podczas rejestracji na konferencję).

Prelegenci

Do współpracy zaprosiliśmy ekspertów, którzy podzielą się z Państwem informacjami i inspiracjami, popartymi unikalną wiedzą, doświadczeniami i sukcesami!

Prof. dr hab. Małgorzata Lisińska-Kuśnierz
Profesor nauk ekonomicznych, oraz profesor  zwyczajny w Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie na Wydziale Towaroznawstwa. Od 2000 roku jest... więcej
Wacław Wasiak
Mgr inż mechanik (budowa samolotów). Od 2000 roku dyr. Polskiej Izby Opakowań. Konsultant naukowy COBRO – Instytutu Badawczego Opakowa... więcej
Andrzej Kornacki
Członek Rady Polskiej Izby Opakowań. Absolwent Politechniki Poznańskiej. Od 1990 roku budował od początku rynek polipropylenu w Polsce ... więcej
Dorota Kałowska
Partner & Strategy consultant Cobalt Spark, Ekspert Polskiej Izby Handlu Od ponad 17 lat zajmuje się brandingiem oraz efektywnym wyk... więcej
Maciej Karłowicz
Absolwent Wydziału Chemicznego Politechniki Warszwskiej. Staż zagraniczny odbył na Universite de Picardie Jules Verne; Amiens (Francja). ... więcej
Ryszard Kiernicki
Dyrektor Działu Folii w firmie Multivac Sp. z o.o., będącej polskim oddziałem firmy Multivac Sepp Haggenmueller GmbH & Co KG . Jest... więcej
Michał Kociankowski
Kierownik Pracowni Synergion
Joanna Kwiczor
Od 17 lat w branży retail i FMCG. Pierwsze doświadczenia z zakresu NPD  i kreacji opakowań zdobyła podczas 7 lat pracy w Jeronimo Marti... więcej
Małgorzata Leniarska
Partnerka Zarządzająca Dragon Rouge, Prezeska European Packaging Design Association. Ekspert i pasjonatka  brandingu. Założyła i od k... więcej
Robert Lis
Kierownik ds. Marketingu DS Smith Packaging, koordynuje opracowanie strategii marketingowych kluczowych produktów i usług, prowadzi warszt... więcej
Krzysztof Polak
Z wykształcenia kulturoznawca. Współzałożyciel Semiotic Solutions – firmy, która wprowadziła na polski rynek marketingowy semiotyk... więcej
JOANNA REWAJ
W brand marketingu pracuje od 20 lat. Doświadczenie zdobyła zarówno po stronie klienta, jak i konsultanta. Na równi ceni sobie pracę z ... więcej
Adam Zagrodzki
Absolwent Politechniki Warszawskiej. Jeden z założycieli i współwłaścicieli firmy Coffee Service sp. zo.o. Od prawie 30 lat, z powodze... więcej
dr Monika Żuraw
Jest radcą prawnym i wspólnikiem w kancelarii BSWW Legal & Tax. Dysponuje kilkunastoletnim doświadczeniem w zakresie prawa własnośc... więcej

Miejsce i termin

14 października, Warszawa
AIRPORT HOTEL OKĘCIE ****
UL. 17 STYCZNIA 24
tel.: 22 456 80 00