• Szkolenia dla kadry akademickiej
    Wydawnictwo naukowe PWN od blisko 70 lat publikuje podręczniki oraz skrypty naukowe ściśle współpracując z uczelniami. ...
  • Szkolenia dla bibliotek
    W odpowiedzi na potrzebę rozwoju bibliotek i ciągłego podnoszenia kompetencji bibliotekarzy, Instytut PWN zaprasza na dedykowane szkolenia. Dzię...

VII edycja ogólnopolskiego plebiscytu Znak Jakości KidZone

  • 12 lipca 2018

Wystartowała VII edycja plebiscytu Znak Jakości KidZone, który z sukcesem trwa już od wielu lat. W czasie poprzednich edycji nagrodzone zostały setki polskich i międzynarodowych firm kierujących swoją ofertę do segmentu rodzinnego, a w szczególności do dzieci m.in. Mercedes, Nationale Nederlanden, Hochland, Floslek, PKO, Dumel, Muszynianka, La Millou, Konspol, Oxford i wiele innych.

Ideą projektu jest selekcjonowanie i promowanie najwyższej jakości produktów i usług skierowanych do rodziny, a w szczególności dla dzieci, oraz promocja podmiotów dla których najwyższa jakość stanowi kluczową wartość w działalności biznesowej.

Udział w projekcie wiąże się z możliwością uzyskania przez firmę certyfikatu potwierdzającego najwyższą jakość oferowanych produktów/ usług oraz ogólnopolską kampanią promocyjną dla Laureata. Podsumowaniem każdej edycji projektu jest uroczysta Gala Finałowa - prestiżowe wydarzenie z udziałem Laureatów projektu, przedstawicieli biznesu, show-biznesu oraz licznych mediów.

Znak Jakości KidZone

  • jest symbolem najwyższej jakości i wiarygodności
  • daje możliwość dotarcia do najbardziej wymagających Klientów (ogólnopolska kampania promocyjna)
  • stanowi doskonałe narzędzie marketingowe dla firmy (certyfikat i znak graficzny Znak Jakości KidZone)
  • gwarantuje obecność w gronie liderów rynku (najlepsze wyselekcjonowane marki)
  • podnosi prestiż i potwierdza wiarygodność
  • buduje zaufanie i powoduje wzmocnienie marki
  • utrwala pozytywny wizerunek firmy odpowiedzialnej społecznie
  • jest wskazówką dla wszystkich Rodziców

***KidZone Star*** nagroda specjalna dla firm zasługujących na szczególne wyróżnienie i uhonorowanie za wybitną jakość oferowanych produktów i usług oraz szczególny wkład w kreowanie i wdrażanie najwyższych standardów rynkowych

Ambasadorzy Znaku Jakości KidZone to znani i lubiani polscy rodzice, wspierający inicjatywę projektu. Wśród nich znaleźli się: Paulina Sykut-Jeżyna, Piotr Rubik, Kamila Szczawińska, Maria Rotkiel, Michał Będźmirowski – Modny Tata. Wymienione osoby wchodzą w skład Jury oceniającego produkty i usługi zgłoszone do uzyskania certyfikatu Znak Jakości KidZone.

Podsumowanie każdej edycji Znaku Jakości KidZone następuje podczas Uroczystej Gali Finałowej, w trakcie której wręczane są certyfikaty dla Laureatów plebiscytu. Firmy zasługujące na szczególne uhonorowanie za wybitną jakość otrzymują nagrodę specjalną ***KidZone Star***. Wydarzenie organizowane jest w eleganckich wnętrzach Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Każdej Gali towarzyszy bogata oprawa artystyczna oraz obecność licznych mediów.

Gala Finałowa podsumowująca tegoroczną  edycję projektu odbędzie się w eleganckich wnętrzach Pałacu Kultury i Nauki.

Więcej informacji na stronie internetowej projektu: www.znakjakoscikidzone.pl

Książki
Czasopisma