Nowe technologie – Sprawdzone wdrożenia – Skuteczny marketing
Packaging: Marketing & Technology
Pobierz zaproszenie

Opakowanie niezauważalne przez klientów nie jest przez nich nabywane
…. gdy przyciąga uwagę, jest już więcej niż w połowie sprzedane
~ Colin F. Hales

 

W prawie 60 % przypadków to opakowanie decyduje o zainteresowaniu produktem – coraz częściej uważa się je za jedno z najtańszych narzędzi reklamy. Kluczowe jest więc takie zaprojektowanie i wykonanie opakowania, aby działało na psychikę kupującego, zmuszając go do świadomego lub podświadomego wyboru produktu.

  1. Co koniecznie brać pod uwagą przy projektowaniu i wykonywaniu opakowania, aby stało się ważnym instrumentem marketingu i gwarantowało sukces sprzedażowy?
  2. Jak szukać ułatwień logistycznych i rozwiązań technicznych które zoptymalizują współpracę z dostawcą opakowań?
  3. Jak z korzyścią dla produktu zadbać o „obudowanie opakowania”: digitalizacja, interaktywne etykiety, treści i kody odsyłające do mediów społecznościowych?
  4. W jaki sposób szybciej niż konkurencja dostrzec i wykorzystać zagraniczne trendy: kolory, formy, materiały?
  5. Jakie są obecne wymogi dotyczące bezpieczeństwa opakowania i jak zminimalizować koszty przy zastosowaniu najnowszych technologii?

Zapraszamy Państwa na jedyne tak merytoryczne i fachowe spotkanie – podczas którego porozmawiamy o trendach opakowaniowych, pokażemy co sprawdza się za granicą i wyposażymy Państwa w konkretne narzędzia, które można od ręki zastosować w codziennej praktyce:

 Najbardziej merytoryczne spotkanie poświęcone kompleksowemu spojrzeniu na opakowania  technologie - design - marketing

PACKAGING: Marketing & Technology
11 grudnia, Warszawa

 

Konferencja pod patronatem Polskiej Izby Opakowań.

logo_pio

 

Podczas spotkania zaproszeni eksperci, wyłącznie praktycy z branży, zaprezentują innowacje w opakowaniach, rozłożą na elementy pierwsze czynniki decydujące o przewagach rynkowych różnych form opakowań i etykiet a także przedstawią konkretne – sprawdzone pomysły na DIGITALIZACJĘ opakowań i rozszerzanie ich funkcji. Stawiamy na interakcję i integrację a pomysły zaprezentowane podczas spotkania będą mogli Państwo stosować i wdrażać w swoich firmach.

konstrukcjev2

 

Nasze spotkanie to przede wszystkim:

  • NOWOŚCI I TRENDY – pokażemy innowacyjne konstrukcje opakowań, nowoczesne narzędzia i technologie, formaty obudowujące opakowania – sposoby cyfryzacji, budowania interaktywnych kodów i łączenie z funkcjami FB
  • TECHNOLOGIE … – sesje poświęcone rozwiązaniom, które sprawdzą się w Polsce; wdrożeniom, które gwarantują sukces sprzedażowy i bezpieczeństwo produktu, technologiom, które przynoszą wyjątkowo zaskakujące efekty!
  • MERYTORYCZNE SESJE WARSZTATOWE – podczas których wszystko o rebrandingu : jak zmienić opakowanie z korzyścią dla produktu, które z nowych technologii uwzględnić i jakie formy digitalizacji wybrać w zależności od grup docelowych produktu
  • DOBRE PRAKTYKI dotyczące zasad, które należy stosować przy projektowaniu i wykonaniu opakowania: co decyduje o przewagach rynkowych opakowania, jak kalkulować koszty, jakie wdrożenia w Polsce i na świecie odniosły w 2015 roku sukces sprzedażowy a jakie były największymi porażkami opakowaniowymi
  • STOŁY EKSPERCKIE to wyjątkowa możliwość wzięcia udziału w merytorycznych debatach poświęconych tematom prawnym, technologicznym, środowiskowym, strategii w doborze opakowań.

Nasze spotkanie to możliwość nawiązania wyjątkowych relacji z branżą opakowań. Takie relacje zawsze procentują na przyszłość, umożliwiają naukę na sukcesach innych i rozwój swoich unikalnych umiejętności i doświadczeń. Tylko tu mogą Państwo osobiście porozmawiać z designerami opakowań, firmami technologicznymi, praktykami z branży, osobami kreującymi rynek i zagranicznymi prekursorami digitalizowania i „obudowywania opakowań”.

Jeżeli tematyka opakowań jest Państwu bliska, nie może Państwa zabraknąć na tym wydarzeniu.

Program

11 grudnia
08:30-09:00
Rejestracja uczestników i rozpoczęcie konferencji
09:00-09:10
HOT TOPIC OPAKOWANIA
7 TRENDÓW NADCHODZĄCEGO ROKU. JAK ODRÓŻNIĆ TREND OD CHWILOWEJ MODY I JAK WŁAŚCIWIE GO WYKORZYSTAĆ DLA SWOJEGO PRODUKTU?
09:10-10:45
BLOK I: NOWOŚCI I INNOWACJE - JAK ZMIENIA SIĘ WIZERUNEK OPAKOWANIA...
  • Nowoczesne formy digitalizowania opakowania – jak wyróżnić się od konkurencji?
    • interaktywne etykiety, jakie treści i w jakich formach cyfryzować na opakowaniu
    • jak wykorzystać je do wzbogacenia opakowań
    • kody odsyłające do mediów społecznościowych – co wpływa na zaangażowanie Klientów i jak to wykorzystać w opakowaniu
    • obudowy dla dzieci, co za moment przyjdzie do nas z zagranicy?
  • Technologie i konstrukcje opakowaniowe – o czym powinniśmy wiedzieć?
    • technologie cyfrowe w produkcji opakowań i ich rola w kreatywnych kampaniach marketingowych
    • innowacyjne konstrukcje opakowań – nowoczesne narzędzia i technologie – czy druk 3D zmieni oblicze opakowania Twojego produktu? New insights
    • kilerzy sprzedaży – najbardziej śmiałe projekty wizualne – przegląd unikalnych i zaskakujących opakowań Review Session
  • ECO trendy w opakowaniach i co jeszcze…
    • drugie życie opakowań – wartość dodana dla Klienta i forma wzbogacenia produktu New insights i case studies
    • Działania lokalne na skalę globalną – „eco friendly” – po co budować świadomość Klientów? Sesja ekspercka
11:05-11:25
EKSPERCKI PANEL DYSKUSYJNY
Innowacje w opakowaniach, które zmieniły wizerunek produktu – Dyskusja oparta o najlepsze case studies
11:25-13:35
BLOK II: SPRZEDAĆ WIĘCEJ OPAKOWANIEM – CO GWARANTUJE PRZEWAGĘ RYNKOWĄ?
  • Jak właściwie wykorzystać opakowanie w komunikacji marketingowej produktu – sprawdzone wdrożenia Case study
  • Czynniki decydujące o skuteczności i popularności opakowania wśród konsumentów – skuteczna analiza potrzeb Klienta Analiza i studium przypadków
SESJA WARSZTATOWA: REBRANDING
Kiedy i jak zmienić opakowanie, co przewidywać podczas zmiany identyfikacji wizualnej, jakie elementy rebrandingu są kluczowe dla powodzenia projektu?
14:15-15:00
BLOK III: EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE KOSZTAMI – JAK WYDAĆ MNIEJ I ZYSKAĆ WIĘCEJ W PRODUKCJI OPAKOWAŃ?
  • Jak zapewnić optymalną współpracę z producentem opakowań? Dobre praktyki – sprawdzone rozwiązania. Case study
  • Właściwe zarządzanie procesem przygotowania opakowań – optymalizacja kosztów Strategie win-win
15:20-15:50
BLOK IV: ROUND TABLES – DYSKUSJE Z EKSPERTAMI

Round Tables – sesja paneli dyskusyjnych przygotowana z myślą o Państwa potrzebach i oczekiwaniach. Dajemy Państwu możliwość bezpłatnych konsultacji, dyskusji w małym gronie eksperckim, uzyskania odpowiedzi na nurtujące pytania.

  • Stół 1: Prawo: Wymogi prawne dotyczące opakowań – co trzeba, co można a czego nie wolno zamieszczać na opakowaniu?
  • Stół 2: Technologie: Jakie opakowanie „pasuje” do Twojego produktu? – narzędzia, możliwości, kreatywne rozwiązania!
  • Stół 3: Środowisko: Powtórne wykorzystanie opakowań – bądź „Eco” – Twój klient już jest!
  • Stół 4: Strategie: Opakowanie a wizerunek produktu – jak podświadomie wpływać na decyzje klienta?

Co nas wyróżnia?

  • 100% praktycznej wiedzy, z zakresu najnowszych technologii i trendów wykorzystywanych przy projektowaniu i produkcji opakowań
  • Ponad 20 prelekcji eksperckich – tylko u nas zostaną przedstawione najlepsze strategie opakowaniowe polskiego i zagranicznego rynku
  • Liczne case studies, analizy i sesje warsztatowe – od nowości i trendów na rynku opakowań po zarządzanie kosztami
  • 4 interaktywne stoły eksperckie – 4 wiodące tematy: Prawo, Technologie, Środowisko, Klient

Podczas każdej z sesji mogą Państwo zadać pytanie prowadzącemu – stawiamy na interakcję i integrację! Naszym celem jest spełnić Państwa oczekiwania.

Do udziału w konferencji zapraszamy przede wszystkim:

  • Product Managerów i Product Development Managerów,
  • Marketing Managerów i Brand Managerów,
  • osoby odpowiedzialne za projektowanie oraz produkcję opakowań, w tym Technologów ds. opakowań, Packaging Managerów,  Konstruktorów Opakowań,
  • wszystkich, dla których tematyka opakowań jest istotna.

Prelegenci

Naszym celem jest stworzenie platformy służącej do dzielenia się najlepszymi praktykami. Do wystąpień zaprosiliśmy praktyków, opiniotwórczych ekspertów, którzy podzielą się swoją unikalną wiedzą. Prelegenci reprezentują zarówno biznes, jak również instytucje badawcze.

dr Colin F. Hales
Doktor nauk ekonomicznych na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie z zakresu wykorzystywania opakowania w marketingu. ... więcej
Wacław Wasiak
Mgr inż mechanik (budowa samolotów). Od 2000 roku dyr. Polskiej Izby Opakowań. Konsultant naukowy COBRO – Instytutu Badawczego Opakowa... więcej
prof. dr hab. inż. Hanna Żakowska
Dr hab. nauk ekonomicznych w zakresie towaroznawstwa (Wydział Towaroznawstwa Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu), zatrudniona na stanowi... więcej
Andrzej Burgs
General Manager firmy Sygnis Sp. z o.o., wiodącego dostarczyciela rozwiązań w technologiach druku 3D. Nadzorował liczne projekty produkt... więcej
Krzysztof Lewandowski
Sales Manager, reprezentujący firmę August Faller, europejskiego producenta opakowań pośrednich dla farmacji.
dr Monika Żuraw
Jest radcą prawnym i wspólnikiem w kancelarii BSWW Legal & Tax. Dysponuje kilkunastoletnim doświadczeniem w zakresie prawa własnośc... więcej
Wojciech Pasterski
Założyciel i Strategy director w BrandPRO. Uważa markę za oczko w głowie marketingu i popularyzuje w Polsce branding – marketing skup... więcej
Szymon Laszewicz
E- marketing manager. W BrandPRO zajmuje się strategią promocji w internecie i analizą jej wyników. Wyciąga z Internetu maksimum inform... więcej
Krzysztof Hornicki
Dyrektor Regionalny INTERSEROH Polska. Ekspert w zakresie konsultingu środowiskowego. Współpracuje z największymi podmiotami gospodarczy... więcej
Maciej Konopka
Jest absolwentem Wydziału Grafiki ASP w Warszawie. Grafik i projektant zajmujący się grafiką wydawniczą, tworzeniem systemów identyfik... więcej
Jakub Śwircz
Jest absolwentem Instytutu Filozofii Uniwersytetu Warszawskiego. Przez długi czas pracował na poziomie międzynarodowym w sektorze kreatyw... więcej

Miejsce i termin

11 grudnia, Warszawa
Centrum Konferencyjne Mercedes-Benz Polska
Gottlieba Daimlera 1, 02-460 Warszawa