Szanowni Państwo,logo_pio

w imieniu Instytutu PWN oraz Polskiej Izby Opakowań, mamy przyjemność zaprosić Państwa do uczestnictwa w II edycji ogólnopolskiej konferencji Packaging: Marketing and Technology, która odbędzie się w dniu 14 października 2016 roku w Warszawie, w Centrum Konferencyjnym Zielna.

W codziennej pracy stajecie Państwo przed trudnymi, a zarazem ważnymi decyzjami dotyczącymi opakowań:

  • z jakiego materiału wykonać opakowanie – papier czy folia, szkło czy plastik?
  • jak dobrać opakowanie, aby produkt był prawidłowo przechowywany
    i transportowany?
  • w jaki sposób można przedłużyć trwałość produktu?
  • jak przygotować graficznie opakowania, aby klient wybrał właśnie ten produkt?

Podczas II edycji  Packaging: Marketing and Technology odpowiemy na te
i inne pytania. Zaprezentujemy najbardziej innowacyjne i kreatywne rozwiązania
w zakresie  wykorzystywania nowych technologii produkcji, projektowania oraz rebrandingu opakowań. Ceniąc Państwa czas, przedstawimy w sposób skompensowany najnowsze informacje i inspiracje podparte wiedzą, doświadczeniem i sukcesami Ekspertów z branży.

Do udziału w konferencji zapraszamy:

  • prezesów, członków zarządu, właścicieli
  • menedżerów ds. marki, kierowników produktu, menedżerów ds. marketingu, design manager’ów
  • specjalistów ds. marketingu/sprzedaży, specjalistów ds. opakowań, projektantów opakowań
  • pracowników działów zakupów, grafików kreatywnych
  • oraz wszystkich, dla których tematyka opakowań jest istotna.

Będzie nam niezmiernie miło spotkać się z Państwem podczas tej niepowtarzalnej konferencji.

Serdecznie zapraszamy! 

Program

OTWARCIE KONFERENCJI
Przemysł i rynek opakowań w Polsce – kierunki i warunki rozwoju (wg stanu na 2016 r.)
Prelekcja ekspercka
Blok I: TECHNOLOGIE
Kluczowe aspekty współpracy specjalisty ds. opakowań z technologiem produktu przy doborze opakowania - czego można i należy oczekiwać od producentów opakowań?
Prelekcja ekspercka
Innowacyjne opakowania: doypack – opakowanie doskonałe
Prelekcja ekspercka
Zastosowania opakowania typu doypak (Coffee Service)
CASE-STUDY
W jaki sposób można przedłużyć trwałość produktów – technologia MAP
Prelekcja ekspercka
Technologia pakowania na przykładzie produktów Multivac Spółka z o.o.
CASE-STUDY
Jaką etykietę zastosować? Przegląd możliwości technologicznych
Prelekcja ekspercka
Blok II: PROJEKTOWANIE
Materiały i technologie pakowania wspierające oczekiwany odbiór cech marki i produktu przez konsumenta
Prelekcja ekspercka
Trendy w projektowaniu opakowań
Prelekcja ekspercka
Personalizacja opakowań – przykłady realizacji w branży słodyczy i deserów
CASE-STUDY
Projektant, doradca czy opiekun marki? O współpracy klient / projektant w procesie tworzenia skutecznych opakowań
Prelekcja ekspercka
Przykład współpracy klienta (branża spożywcza) z agencją graficzną przy projektowaniu opakowania – efekty pracy
CASE-STUDY
Między szlachetnością a autentyzmem. Język wizualny opakowań premium
Prelekcja ekspercka
Opakowania napojów / kosmetyków zróżnicowanych pod względem płci
CASE-STUDY
Wymagania prawne stawiane papierowym materiałom opakowaniowym
Prelekcja ekspercka
Nie mamy nic do ukrycia, wszystko podajemy w czytelnej formie” - zasady pokazywania informacji na opakowaniach na przykładzie sieci handlowych
CASE-STUDY
Blok III: REBRANDING
Opakowanie jako fundamentalne narzędzie budowania siły marki i dodawania jej energii
Prelekcja ekspercka
Rebranding opakowania jako sposób budowania przewagi konkurencyjnej i relacji z konsumentem. Proces krok po kroku - na przykładzie polskiej marki środków czyszczących oraz międzynarodowej marki przekąskowej
CASE-STUDY
ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI
Dyskusja

Relacje

11 grudnia 2015 roku w Warszawie odbyła się konferencja Packaging: Marketing and Technology, zorganizowana przez Instytut PWN. W spotkaniu wzięło udział 130 osób – reprezentantów zarówno dużych przedsiębiorstw, jak i z sektora MŚP, odpowiedzialnych za tworzenie i rozwijanie produktów, projektowanie oraz produkcję opakowań, a także za promowanie marek.
Konferencja Packaging: Marketing and Technology była doskonałą okazją do wymiany doświadczeń, nawiązania ciekawych kontaktów biznesowych, jak również do pogłębiania unikalnej wiedzy z tematu opakowań.
Poniżej przytaczamy wybrane informacje z wystąpień ekspertów podczas konferencji:
  • Wg badań przeprowadzonych przez Polską Izbę Opakowań, przemysł opakowań w Polsce tworzy ok. 8 tys. firm, z czego ponad 60% stanowią mikro i małe firmy. Ogólny poziom zatrudnienia waha się w przedziale ok. 230–250 tys. pracowników, co stanowi 1% światowego zatrudnienia w branży opakowań.
  • Wg dr. inż. Colina Halesa opakowanie jest „niemym” sprzedawcą. Badania prowadzone przez eksperta dowodzą, że nadal duży odsetek kupujących (2/3) rozpoczyna proces zakupowy od zainteresowania się opakowaniem. Opakowanie, które przyciąga uwagę jest już w połowie sprzedane.
  • Eksperci BrandPRO twierdzą, że opakowanie jest istotnym elementem marki, bo: buduje tożsamość marki, przyczynia się do budowania wizerunku, dzięki niemu marka jest widoczna, opakowanie przekazuje komunikaty marki i jej wartości, jest narzędziem wykorzystywanym do promocji.
  • 95% nowych produktów nie utrzymuje się na rynku ze względu na mało atrakcyjne opakowanie (wg badań Joshua Conran).

Prelegenci

Do współpracy zaprosiliśmy ekspertów, którzy podzielą się z Państwem unikalną wiedzą
i swoimi doświadczeniami. Odpowiedzą na nurtujące pytania z zakresu technologii, projektowania i rebrandingu opakowań.

Zaproszeni prelegenci:

Wacław Wasiak, Dyrektor Polskiej Izby Opakowań
Andrzej Kornacki, Członek Rady Polskiej Izby Opakowań

Dorota Kałowska, Ekspert Polskiej Izby Handlu
Maciej Karłowicz, Dyrektor Zarządzający Fabryki Ekstruzji oraz Dyrektor R&D Flexo&Extrusion
Ryszard Kiernicki, Dyrektor Działu Folii, MULTIVAC Sp. z o. o.
Michał Kociankowski, Kierownik Pracowni Synergion
Joanna Kwiczor, Business Development Manager SGK
Małgorzata Leniarska, Prezeska European Packaging Design Association
Małgorzata Lisińska-Kuśnierz, Profesor nauk ekonomicznych, Katedra Opakowalnictwa Towarów, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Krzysztof  Polak, Współzałożyciel Semiotic Solutions
Tadeusz C. Stępień / Adam Zagrodzki, Właściciele Coffee Service
Monika Żuraw, Radca prawny i wspólnik w kancelarii BSWW Legal & Tax

Prof. dr hab. Małgorzata Lisińska-Kuśnierz
Profesor nauk ekonomicznych, oraz profesor  zwyczajny w Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie na Wydziale Towaroznawstwa. Od 2000 roku jest... więcej
Wacław Wasiak
Mgr inż mechanik (budowa samolotów). Od 2000 roku dyr. Polskiej Izby Opakowań. Konsultant naukowy COBRO – Instytutu Badawczego Opakowa... więcej
Andrzej Kornacki
Członek Rady Polskiej Izby Opakowań. Absolwent Politechniki Poznańskiej. Od 1990 roku budował od początku rynek polipropylenu w Polsce ... więcej
Maciej Karłowicz
Absolwent Wydziału Chemicznego Politechniki Warszwskiej. Staż zagraniczny odbył na Universite de Picardie Jules Verne; Amiens (Francja). ... więcej
Joanna Kwiczor
Od 17 lat w branży retail i FMCG. Pierwsze doświadczenia z zakresu NPD  i kreacji opakowań zdobyła podczas 7 lat pracy w Jeronimo Marti... więcej
Małgorzata Leniarska
Partnerka Zarządzająca Dragon Rouge, Prezeska European Packaging Design Association. Ekspert i pasjonatka  brandingu. Założyła i od k... więcej
Krzysztof Polak
Z wykształcenia kulturoznawca. Współzałożyciel Semiotic Solutions – firmy, która wprowadziła na polski rynek marketingowy semiotyk... więcej
dr Monika Żuraw
Jest radcą prawnym i wspólnikiem w kancelarii BSWW Legal & Tax. Dysponuje kilkunastoletnim doświadczeniem w zakresie prawa własnośc... więcej

Miejsce i termin

14 października, Warszawa
Centrum Konferencyjne Zielna
ul. Zielna 37, Warszawa

Formularz rejestracyjny

Warunki uczestnictwa

Warunkiem udziału w konferencji jest wypełnienie poniższego formularza zgłoszeniowego oraz akceptacja regulaminu.

Podstawą do uiszczenia należności jest faktura pro forma, która zostanie przesłana w postaci PDF na adres mailowy podany w zgłoszeniu.

Nieuregulowanie faktury pro forma nie jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w konferencji.

Zasady składania rezygnacji zostały określone w regulaminie.

W przypadku złożenia rezygnacji w terminie późniejszym niż 14 dni kalendarzowych przed terminem wydarzenia, organizator zastrzega sobie prawo, zgodnie z regulaminem, do obciążenia zamawiającego pełnymi kosztami udziału w konferencji.

Pakiet konferencyjny obejmuje następujące świadczenia:

  •  udział w sesjach konferencyjnych,
  •  materiały edukacyjne,
  •  certyfikat uczestnictwa,
  •  przerwy kawowe oraz obiad

Dodatkowo każdy uczestnik konferencji otrzyma 20% rabatu na zakup książek PWN. W ofercie m. in.:

książki2       książki1

 

 

Termin

14 października 2016, Warszawa

Cennik/kod

od 01 lipca 2016
399 PLN
netto + Vat 23%
(do zapłaty: 490.77 PLN)
od 15 września 2016
499 PLN
netto + Vat 23%
(do zapłaty: 613.77 PLN)

Warunki zwolnienia z VAT

Tak - oświadczam, że udział w szkoleniu finansowany jest ze środków publicznych
Nie - udział w szkoleniu nie jest finansowy ze środków publicznych

Uczestnicy

Dane do wystawienia faktury VAT

Firma/Instytucja
Osoba fizyczna

Typ płatności

Przelew po otrzymaniu faktury PRO FORMA
Pay-U
Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem serwisu i akceptuję jego treść.
Administratorem danych osobowych jest Wydawnictwo Lekarskie PZWL Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-460), ul. Gottlieba Daimlera 2. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji udostępnionych przez Spółkę produktów lub usług oraz marketingu towarów i usług własnych Spółki (w formie tradycyjnej), a w przypadku wyrażenia odrębnych zgód – w celach objętych oświadczeniem. Podanie danych jest dobrowolne i każdej osobie przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Wydawnictwa Lekarskiego PZWL Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-460), ul. Gottlieba Daimlera 2 drogą elektroniczną, w tym za pośrednictwem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, informacji handlowych dotyczących zwłaszcza produktów, usług, aktualnych ofert.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Wydawnictwa Lekarskiego PZWL Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-460), ul. Gottlieba Daimlera 2 połączeń telefonicznych w celu marketingu bezpośredniego.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez Wydawnictwo Lekarskie PZWL Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-460), ul. Gottlieba Daimlera 2 w celu marketingu produktów i usług podmiotów powiązanych lub współpracujących ze Spółką.