• Innowacyjne terapie w onkologii
    Szanowni Państwo, mam zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w II edycji konferencji Warszawskiego Oddziału Polskiego Towarzystwa ...
  • Współpraca międzynarodowa w dziedzinie badań – wyzwania wobec nowej perspektywy budżetowej i ustawy 2.0
    Finanse stanowią istotną barierę w rozwoju naukowym, której przezwyciężenie wymaga umiejętnego planowania własnej kariery naukowej oraz ...
  • Szkoły doktorskie, kształcenie doktorantów i procedury awansu naukowego w świetle ustawy 2.0
    Instytut PWN zaprasza na szkolenie  Szkoły doktorskie, kształcenie doktorantów i procedury awansu naukowego w świetle nowych regulacji ...
  • Tworzenie kierunków studiów, realizacja i ewaluacja kształcenia
    Instytut PWN zaprasza na szkolenie  Tworzenie kierunków studiów,  realizacja i ewaluacja kształcenia Ustawa 2.0 swoim wejś...
  • Akademia Czerniaka 2019
    Szanowni Państwo, w imieniu Polskiego Towarzystwa Chirurgii Onkologicznej zapraszamy do udziału w spotkaniach, podczas których na prawdziwych ...

II edycja konferencji Packaging: Marketing and Technology

  • 24 lutego 2016

Znamy już termin II edycji konferencji Packaging: Marketing and Technology. Tematami przewodnimi wydarzenia będą: projektowanie, technologie produkcji oraz rebranding opakowań.

Konferencję kierujemy do osób, które projektują opakowania, są odpowiedzialne za wizerunek marki oraz pracujących w działach marketingu, sprzedaży, zakupu. Jesteśmy przekonani, że podczas spotkania uczestnicy będą mieli możliwość zawarcia cennych kontaktów biznesowych, poznania najświeższych trendów rynku opakowań oraz dostępu do praktycznej wiedzy.

Do zobaczenia 14 października 2016 r.  w Warszawie!