• Szkolenia dla kadry akademickiej
    Wydawnictwo naukowe PWN od 65 lat publikuje podręczniki oraz skrypty naukowe, ściśle współpracując z uczelniami. Wieloletnie ...
  • Akademia Raka Piersi 2018
    Szanowni Państwo, jesteśmy świadkami dynamicznych zmian w podejściu do leczenia wczesnego i rozsianego raka piersi w zakresie ...
  • Trudne zachowania pacjentów. Metody i techniki postępowania
    Co raz częściej mówi się, o agresji ze strony pacjentów, z jaką spotykają się pracownicy służ...
  • Dermatologia Premium plus 2018
    Szanowni Państwo, Drogie Koleżanki i Koledzy, serdecznie zapraszamy do udziału w IV edycji ogólnopolskiej konferencji Dermatologia ...
  • Konstrukcje Budowlane 2018
    Praktyczna konferencja dla inżynierów budownictwa Czołowe spotkanie przeznaczone dla polskiej branży budowlanej Zapraszamy Państwa do ...

II edycja konferencji Packaging: Marketing and Technology

  • 24 lutego 2016

Znamy już termin II edycji konferencji Packaging: Marketing and Technology. Tematami przewodnimi wydarzenia będą: projektowanie, technologie produkcji oraz rebranding opakowań.

Konferencję kierujemy do osób, które projektują opakowania, są odpowiedzialne za wizerunek marki oraz pracujących w działach marketingu, sprzedaży, zakupu. Jesteśmy przekonani, że podczas spotkania uczestnicy będą mieli możliwość zawarcia cennych kontaktów biznesowych, poznania najświeższych trendów rynku opakowań oraz dostępu do praktycznej wiedzy.

Do zobaczenia 14 października 2016 r.  w Warszawie! 

 

 

Książki
Czasopisma