• XVI ZJAZD POLSKIEGO TOWARZYSTWA IMMUNOLOGII DOŚWIADCZALNEJ I KLINICZNEJ
    Szanowni Państwo, Drogie Koleżanki i Koledzy, to już XVI Kongres Polskiego Towarzystwa Immunologii Doświadczalnej i Klinicznej. Szerokie ...
  • Akademia Czerniaka 2017
    Szanowni Państwo, zapraszamy do udziału w spotkaniach, podczas których na prawdziwych przykładach omówimy możliwe ...
  • Jak unikać błędów w sztuce lekarskiej?
    Szanowni Państwo, serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniu, które w całości będzie oparte na ...
  • PRAKTYCZNY KURS EKG
    Jak wygląda prawidłowa technika wykonania badania EKG? zapraszamy na PRAKTYCZNY KURS EKG prowadzony przez lekarzy-praktyków, oparty ...

II edycja konferencji Packaging: Marketing and Technology

  • 24 lutego 2016

Znamy już termin II edycji konferencji Packaging: Marketing and Technology. Tematami przewodnimi wydarzenia będą: projektowanie, technologie produkcji oraz rebranding opakowań.

Konferencję kierujemy do osób, które projektują opakowania, są odpowiedzialne za wizerunek marki oraz pracujących w działach marketingu, sprzedaży, zakupu. Jesteśmy przekonani, że podczas spotkania uczestnicy będą mieli możliwość zawarcia cennych kontaktów biznesowych, poznania najświeższych trendów rynku opakowań oraz dostępu do praktycznej wiedzy.

Do zobaczenia 14 października 2016 r.  w Warszawie! 

 

 

Książki
Czasopisma