• XVI ZJAZD POLSKIEGO TOWARZYSTWA IMMUNOLOGII DOŚWIADCZALNEJ I KLINICZNEJ
    Szanowni Państwo, Drogie Koleżanki i Koledzy, to już XVI Kongres Polskiego Towarzystwa Immunologii Doświadczalnej i Klinicznej. Szerokie ...
  • Akademia Czerniaka 2017
    Szanowni Państwo, zapraszamy do udziału w spotkaniach, podczas których na prawdziwych przykładach omówimy możliwe ...
  • Bezpieczeństwo na uczelniach
    Instytut PWN od kilku lat realizuje projekty edukacyjne dla środowiska akademickiego. Temat bezpieczeństwa z uwagi na zagrożenia życia ...
  • Akademia Raka Piersi 2017
    Szanowni Państwo, jesteśmy świadkami dynamicznych zmian w podejściu do leczenia wczesnego raka piersi w zakresie jego wszystkich ...
  • Jak z sukcesem przygotować wniosek o grant?
    W roku 2014 zaczął obowiązywać nowy Regulamin przyznawania środków przez Narodowe Centrum Nauki. Zmieniły się zasady przyznawania ...

II edycja konferencji Packaging: Marketing and Technology

  • 24 lutego 2016

Znamy już termin II edycji konferencji Packaging: Marketing and Technology. Tematami przewodnimi wydarzenia będą: projektowanie, technologie produkcji oraz rebranding opakowań.

Konferencję kierujemy do osób, które projektują opakowania, są odpowiedzialne za wizerunek marki oraz pracujących w działach marketingu, sprzedaży, zakupu. Jesteśmy przekonani, że podczas spotkania uczestnicy będą mieli możliwość zawarcia cennych kontaktów biznesowych, poznania najświeższych trendów rynku opakowań oraz dostępu do praktycznej wiedzy.

Do zobaczenia 14 października 2016 r.  w Warszawie! 

 

 

Książki
Czasopisma