• Praktyczne aspekty wdrażania Ustawy 2.0
                           Instytut PWN – wyspecjalizowana jednostka Wydawnictwa Naukowego PWN oraz Fundacja Rektorów Polskich – wiodący think-tank w obszarze szkolnictwa i badań naukow...
  • Akademia Raka Piersi 2018
    Szanowni Państwo, Serdecznie zapraszam na XI konferencję z cyklu Akademia Raka Piersi, która odbędzie się 19.11....
  • Szkolenia dla kadry akademickiej
    Wydawnictwo naukowe PWN od 65 lat publikuje podręczniki oraz skrypty naukowe, ściśle współpracując z uczelniami. Wieloletnie ...
  • Trudne zachowania pacjentów. Metody i techniki postępowania
    Co raz częściej mówi się, o agresji ze strony pacjentów, z jaką spotykają się pracownicy służ...
  • Dermatologia Premium plus 2018
    Szanowni Państwo, Drogie Koleżanki i Koledzy, serdecznie zapraszamy do udziału w IV edycji ogólnopolskiej konferencji Dermatologia ...

II edycja konferencji Packaging: Marketing and Technology

  • 24 lutego 2016

Znamy już termin II edycji konferencji Packaging: Marketing and Technology. Tematami przewodnimi wydarzenia będą: projektowanie, technologie produkcji oraz rebranding opakowań.

Konferencję kierujemy do osób, które projektują opakowania, są odpowiedzialne za wizerunek marki oraz pracujących w działach marketingu, sprzedaży, zakupu. Jesteśmy przekonani, że podczas spotkania uczestnicy będą mieli możliwość zawarcia cennych kontaktów biznesowych, poznania najświeższych trendów rynku opakowań oraz dostępu do praktycznej wiedzy.

Do zobaczenia 14 października 2016 r.  w Warszawie! 

 

 

Książki
Czasopisma