• Zadania pielęgniarki i położnej w terapii cukrzycy
    Cukrzyca to jeden z najpoważniejszych problemów współczesnej medycyny Prewencja i terapia cukrzycy ulega dynamicznym przeobrażeniom Liczba ...
  • Dermatologia Premium plus 2017
    Szanowni Państwo, Serdecznie zapraszamy do udziału w III edycji ogólnopolskiej konferencji Dermatologia Premium Plus, która odbę...
  • Szkolenia dla branży akademickiej
    Wydawnictwo naukowe PWN od 65 lat publikuje podręczniki oraz skrypty naukowe, ściśle współpracując z uczelniami. Naszym ...
  • MĘŻCZYZNA 3.0
    Weź udział w wykładzie Profesora Philipa Zimbardo! – JUŻ W PAŹDZIERNIKU W WARSZAWIE - Philip Zimbardo bije na alarm: ...
  • Agresywny pacjent. Metody i techniki postępowania
    Co raz częściej mówi się, o agresji ze strony pacjentów, z jaką spotykają się pracownicy służ...

II edycja konferencji Packaging: Marketing and Technology

  • 24 lutego 2016

Znamy już termin II edycji konferencji Packaging: Marketing and Technology. Tematami przewodnimi wydarzenia będą: projektowanie, technologie produkcji oraz rebranding opakowań.

Konferencję kierujemy do osób, które projektują opakowania, są odpowiedzialne za wizerunek marki oraz pracujących w działach marketingu, sprzedaży, zakupu. Jesteśmy przekonani, że podczas spotkania uczestnicy będą mieli możliwość zawarcia cennych kontaktów biznesowych, poznania najświeższych trendów rynku opakowań oraz dostępu do praktycznej wiedzy.

Do zobaczenia 14 października 2016 r.  w Warszawie! 

 

 

Książki
Czasopisma