II edycja konferencji Packaging: Marketing and Technology | Instytut PWN
  • Akademia Raka Piersi 2020
    Zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji online pt. AKADEMIA RAKA PIERSI pod kierownictwem naukowym dr hab. n. med. ...
  • Akademia Czerniaka 2020
    Zapraszamy do udziału w 7. edycji Akademii Czerniaka – jedynym cyklu konferencji w tym zakresie skierowanym do lekarzy wszystkich specjalizacji ...
  • Akademia Nowotworów Przewodu Pokarmowego 2020
    Zapraszamy do bezpłatnego udziału w II edycji Akademii Nowotworów Przewodu Pokarmowego. Swoją wiedzą i doświadczeniami w ...
  • Akademia leczenia wspomagającego w onkologii
    Zapraszamy do udziału w I edycji Akademii Leczenia Wspomagającego w Onkologii – jedynym cyklu konferencji w tym zakresie skierowanym ...
  • PWNing Online Security & Code 2020
    Bezpieczeństwo IT jest trudnym, a jednocześnie fascynującym zagadnieniem. Nieustannie powstają nowe zagrożenia dla aplikacji, systemów ...

II edycja konferencji Packaging: Marketing and Technology

  • 24 lutego 2016

Znamy już termin II edycji konferencji Packaging: Marketing and Technology. Tematami przewodnimi wydarzenia będą: projektowanie, technologie produkcji oraz rebranding opakowań.

Konferencję kierujemy do osób, które projektują opakowania, są odpowiedzialne za wizerunek marki oraz pracujących w działach marketingu, sprzedaży, zakupu. Jesteśmy przekonani, że podczas spotkania uczestnicy będą mieli możliwość zawarcia cennych kontaktów biznesowych, poznania najświeższych trendów rynku opakowań oraz dostępu do praktycznej wiedzy.

Do zobaczenia 14 października 2016 r.  w Warszawie!